COMUNICAT DE L'AJUNTAMENT

01/09/2022

COMUNICAT DE L'AJUNTAMENT

COMUNICAT AJUNTAMENT DEL MASROIG

L’Ajuntament del Masroig va contractar una empresa de seguretat per a la realització del servei de vigilància de seguretat dels balls de Festa Major del Masroig dels dies 19 i 20 d’agost 2022.

En data 20 d’agost de 2022 a la nit es va celebrar el Concert Jove i Djs. Hi havia dues persones treballant: dos auxiliars.

El servei no es va desenvolupar amb normalitat, ja que es van detectar les següents conductes i/o comportaments:

• Els dos auxiliars van consumir alcohol i fumaven substàncies com marihuana i/o haixix.
  • Un dels auxiliars va practicar l’acte sexual dins del wc del recinte mentre l’altre auxiliar estava situat davant la porta controlant que no hi accedís ningú.
  • Un/a dels assistents a la festa va trucar als Mossos d’Esquadra i van aixecar acta, ja que un dels auxiliars assetjava noies menors d’edat.

L’Ajuntament del Masroig es va posar en contacte amb l’empresa de seguretat per demanar explicacions sobre els fets ocorreguts i van comunicar a l’Ajuntament que aquests dos treballadors havien estat acomidiats i que serien denunciats per l’empresa pel seu comportament.

Davant aquests fets, l’Ajuntament del Masroig vol declarar que:

• No tolera més agressions masclistes ni cap tipus de violència i fer-ne difusió perquè aquest tipus de conductes no es repeteixi enlloc en un futur.
  • Consiera que les accions dutes a termes pels auxiliars van perdjudicar la imatge de l’Ajuntament del Masroig, ja que l’empresa que representaven van ser contractada per part de l’Ajuntament del Masroig i es reserva el dret d’empendre les accions legals per rescabalar els danys soferts.

L’Equip de Govern.